Masaż

Masaż relaksacyjny

Ogrom obowiązków, hałas, nieustający brak czasu. Dzieci, które potrzebują uwagi. Praca, w której wszystko musi być zrobione na już. Skądś to znasz? Jeżeli czujesz się zmęczony, przytłoczony nadmiarem obowiązków i zadań, jeśli Twój organizm woła o relaks , to ten masaż będzie lekiem na twoje potrzeby.

Kiedy najlepiej stosować i gdzie?

Celem tego masażu jest zmniejszenie, a następnie całkowite zniesienie napięcia mięśniowo-nerwowego i psychicznego i uzyskanie tym samym pełnego rozluźnienia i odprężenia ciała.

Masaż ten zalecany jest wszystkim osobom, które marzą o chwili odprężenia i wyciszenia w szybkim i stresującym trybie życia. Masażem tym wpłyniemy m.in. na wyrównanie ciśnienia krwi, udrożnienie przepływu limfy, uspokojenie pracy autonomicznego systemu nerwowego oraz wyrównanie pracy układu hormonalnego. Ten spokojny i rytmicznie wykonywany masaż, zniweluje stres, zmęczenie psychiczne i fizyczne oraz związane z nim dolegliwości, takie jak: ból głowy, ból pleców, zaburzenia koncentracji, bezsenność, nadpobudliwość lub brak energii, depresję, czy też ogólne wycieńczenie organizmu. Jest też doskonałym rozwiązaniem dla osób spędzających dużo czasu przed komputerem, ponieważ rozluźnia mięśnie i dzięki temu ból pleców czy szyi znacząco się zmniejsza.

Przeciwwskazania do wykonania masażu relaksacyjnego:

• wysoka temperatura ciała (gorączka)
  • krwotoki i tendencje do ich występowania
  • ostre i podostre stany zapalne
  • przerwanie ciągłości skóry
  • wczesne okresy po złamaniach, skręceniach, zwichnięciach
  • zmiany dermatologiczne
  • zapalenie żył
  • nowotwory złośliwe i niezłośliwe
  • choroby narządów wewnętrznych